Josefina, jag e mamma till en stjärna !

Blogg om allt från himmel o jord !

Julen närmar sig med stormsteg … december 19, 2007

Filed under: 1 — trollmamma @ 8:17 f m

Nova äter 18 december 2007

De flesta julklapparna e köpta, hemmet är pyntat lite lagom … och vi står i valet o kvalet, julgran eller inte julgran … jag vill ha en riktig, annars kan det va ! Den förs in i hemmet i helgen i så fall … annars får vi njuta av granarna hemma hos andra ! E ju mestadels borta hos andra på firande !

Just nu e jag i skolan, inväntar förseminarieklassisarna. Vi ska skriva en uppgift.

Nova har julfest på förskolan idag, så vi lämnade henne iklädd guldstrumpbyxor o jeansklänning, ska det va så ska det !

Mitt hår: Är typ normalbrunt men lite blondslingat … ja vem vet … e sådär nöjd om jag ska va ärlig … känner mig tråkig men har fått bra respons, att det ser bra ut … MEN jag skulle vilja antingen ha det mörkare eller slinga med lite coola färger … får fundera och se, mitt hår mår iallafall bättre utan massa ammoniak …

Igår var Louise o Camilla på fika, alltid lika trevligt att träffa dem och tur att man har så gulliga vänner så att de åker hem till en om man har svårt att hinna ses i stan ! O tack för julklappen till Novis, den ska hon få öppna på julafton 🙂 !

 

Lämna en kommentar