Josefina, jag e mamma till en stjärna !

Blogg om allt från himmel o jord !

Snart e 2007 slut ! december 28, 2007

Filed under: 1 — trollmamma @ 7:00 f m

dec2007-036.jpgnovember07-021.jpgalskling.jpg

Vilket år det varit !

Jan: Träffade Joel där i slutet någon gång !

Feb: Mycket dejtande blev det , och jag hade fallit som en sten för den där söta killen 🙂 !

Mars: Vi bestämde oss för att 5 mars blev vi tillsammans på riktigt , men kunde lika gärna varit 5 februari eller 20 februari men 5 mars blev det !

April: Jag fyllde 25.

Maj: Pappa fyllde 60 och vi hade fest i Kloten, medan Joel var på sitt eget håll och firade sin biologiska pappa som fyllde 50. Novisen fyllde ett år och hade stort kalas i trädgården hos mamma och pappa ! Nova inskolades på en förskola i stan men trivdes ej alls.

Juni-juli En härlig sommar med familjen. Flytt hit o Nova var hemma hela sommaren.

Augusti: Nova började förskolan här ! Trivs som fisken i vattnet ! Jag fick antagningbesked efter min sena sökning till lärarprogrammet och kom in, jipee !

September: Skolstart ! Och Joel fyllde 25 år !

Okt-nov – Skola, husjobba och familjeliv !

Dec: Novas första luciatåg, julmys och en jul som gick i raketfart ! Och såklart vår förlovning den 23 december 🙂 !

Man har förlorat vissa kompisar men vunnit nya ! De som verkligen betyder något finns kvar tillsammans med ett helt gäng nya sköna personligheter !

Snart 2008 ! Detta blev en rejäl förkortning men hur ska man kunna få med allt underbart som skett?

 

Lämna en kommentar